قهوه با طعم سگ
April 17, 2010
هامون، قیصر و باقی رفقا
داستان از آنجا شروع می شود که "عبدالرضا کاهانی" مصاحبه ای با روزنامه دوباره جان گرفته "شرق" کرده و در جایی درباره شخصیت "نادر سیاه دره" در "هیچ" می گوید و می گوید عده ای اعتقاد دارند که او یکی از ماندگارترین شخصیت های سینمای ایران است. (نقل به مضمون)
بدم نیامد شخصیت  های ماندگار سینمای ایران  از دل خودم، را برای خودم لیست کنم. همینجا اعلام میدارم که اسمش را بازی وبلاگی یا هر چیز دیگری می گذارید بد نیست که شما هم همین کار را بکنید و بعدش هم این رای ها را جمع کنیم ببینیم از دید من بیننده چه شخصیت هایی ماندگارترین بوده اند. خودم هم شخصاً مسئولیت جمع آوری آرا را بر عهده می گیرم به شرطی که یا لیستتان را برایم ایمیل کنید و یا اگر لیستتان را در وبلاگستان می نویسید لینکش را در نظرات بگذارید که بروم و رای ها را بشمارم.
اولین لیست را هم خودم می دهم تا اگر مایل بودید ادامه دهیم . این لیست بدون رعایت اولویت نوشته شده است:
1- مش حسن (گاو)
2- قیصر (قیصر)
3- امیرو (دونده)
4- حمید هامون (هامون)
5- لیلا (لیلا)
6- حاج کاظم (آزانس شیشه ای)
7- باشو (باشو، غریبه کوچک)
8- الی (درباره الی)
9- سیامک (تنها دو بار زندگی می کنیم)
10 - نادر سیاه دره (هیچ)
1 Comments:
Anonymous امين said...
حميد هامون - هامون
دامون - قارچ سمي
مجید - سوته دلان
سید رسول - گوزنها
حاج كاظم - آژانس شيشه‌اي
جمعه و داوود - روبان قرمز
الي - درباره الي
گلرخ کمالی - سگ كشي
مش حسن - گاو
غلامرضا - مادر

Post a Comment