قهوه با طعم سگ
February 08, 2010
بدون شرح
پیش نوشت من : به ترکیب کلمات سران فتنه و قوه قضاییه در متن دقت فرمایید.


کیهان و خوانندگان دوشنبه 19/11/88
¤ قوه قضائيه همچنان در مقابل خواسته اكثريت قريب به اتفاق مردم كه خواهان برخورد با سران خائن و وطن فروش فتنه هستند، سكوت كرده است و آن را در حد يك خواسته سياسي مي داند. اين در حالي است كه توقع مردم براي محاكمه كساني كه به اين كشور خيانت كردند، بسيار به جا است.
يك هموطن
¤ قوه قضائيه بعد از فاجعه عاشوراي حسيني در برخورد با سران فتنه آنقدر محافظه كاري به خرج داد كه فتنه گران با جسارت تمام و طلبكارانه در بيانيه ها و اطلاعيه هاي خود طرفدارانشان را به حضور در راهپيمايي 22 بهمن با نيات پليد گذشته خود دعوت مي كنند.
مسلم واحدي - خرم آباد
¤ هرچه كه به روز 22 بهمن نزديك مي شويم اميدمان نسبت به حركت انقلابي قوه قضائيه در خصوص دستگيري سران فتنه و كشاندن آن ها به پاي ميز عدالت كم مي شود. اميدواريم در چند روز باقي اين قوه خبرهاي خوشي به مردم بدهد.
يك بانوي هم وطن

کیهان و خوانندگان یک شنبه 18/11/88
¤ از اخبار رسيده بدست مي آيد كه سران فتنه خيالشان از اينكه بازداشت و محاكمه بشوند راحت شده و از هم اكنون به موضوع شركت در انتخابات شوراي شهر و مجلس و... فكر مي كنند. البته وقتي دستگاه قضايي ما تا اين حد اهل مماشات باشد بايد هم چنين اتفاقي بيفتد.
يك هموطن از شهر زنجان
¤ از نيروي انتظامي تقاضا دارم در روز 22بهمن كه انبوه مردم به سمت ميدان آزادي در حركتند امنيت خيابانهاي ديگر مخصوصاً خيابانهاي حافظ و جمهوري را تامين كنند تا دوباره شاهد هنجارشكني هاي 300-400 نفر نباشيم و از رئيس قوه قضائيه نيز درخواست دارم به جاي اينكه در سخنراني ها حركت فتنه اخير را محكوم كنند سردسته هاي فتنه را در دادگاه محكوم كنند.
محمد بحراني
¤ با اظهارات و پشتيباني هايي كه از فتنه هاي روز عاشورا توسط سران فتنه ابراز شده است ديگر جاي هيچگونه ترديدي وجود ندارد كه اين افراد با استكبار جهاني همدست هستند و در يك كلمه ضدانقلاب و ضدملت و ضدنظام جمهوري اسلامي محسوب مي شوند و لازم است با آن ها برخورد قاطع صورت گيرد.
عزيزي – ايلام

کیهان و خوانندگان شنبه 17/11/88
¤ رئيس محترم قوه قضاييه وقتي به دستگاه قضا تشريف آوردند اولويت نخست را به برخورد با مجرمين و متجاوزين به عنف و مسائل اقتصادي قرار دادند و در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنيت و آسايش عزم جدي نشان دادند ولي با توجه به روندي كه در پيش است بنظر مي رسد ضرورت توجه جدي تري به خواست ملت در نهم ديماه ، نامه 144نماينده مجلس و 201 تشكل و سازمان و... مي بايست داشته باشند. زيرا ملت همچنان منتظر برخورد جدي با سران فتنه هستند.
نيكزاد
¤ تقاضا مي كنم عملكرد قوه محترم قضاييه را در برابر خواست بحق ملت در خصوص محاكمه عوامل اصلي فتنه جهت تنوير افكار عمومي تشريح و تحليل كنيد. مطمئن باشيد چنين روندي در قوه قضاييه رفته رفته اعتماد مردم به دستگاه عدالت را كاهش مي دهد.
قنبرزاده

کیهان و خوانندگان پنج شنبه 15/11/88
¤ مسئولين قوه قضائيه بايد آستين همت خودشان را بالا بزنند و در برخورد با سران فتنه و آقازاده هايي كه از اغتشاشگران حمايت مالي و رسانه اي كرده اند كوتاه نيايند. در ضمن از تمام هموطنان خودم در سراسر كشور مي خواهم كه حضور در راهپيمايي 22 بهمن امسال را جدي تر از سالهاي قبل بگيرند و اهميت بيشتري بدهند بايد در اين روز تاريخي و به ياد ماندني حماسه هاي قوي تر و پرحضورتر و باشكوه تر از حماسه 9 دي ماه خلق بكنيم.
شريفي
¤ حداقل ترين خبر خوشي كه قوه قضائيه در اين ايام مبارك دهه فجر مي تواند به مردم بدهد اين است كه ادامه فعاليت سياسي سران فتنه را غيرقانوني اعلام كند. و وعده دهد كه پرونده اين افراد بزودي در دادگاه پي گيري و مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
يك هموطن
¤ از رياست محترم قوه قضائيه مي خواهيم كه به دادستان تهران دستور بدهد در مورد طومارهاي شكايت مردمي از اعمال مجرمانه فتنه گران و سران آنها و همچنين شكايت بيش از 140 نفر از نمايندگان محترم مجلس در همين مورد رسيدگي شود و درخصوص احضار آقازاده هاي آشوبگر و فراريان لندن نشين اقدام گردد.
سهيل نژاد

کیهان و خوانندگان چهار شنبه 14/11/88
¤ قوه قضائيه بايد بداند كه مردم كاسه صبرشان لبريز شده است. مردم انتظارداشتند قوه قضائيه واقعاً صدا و خواسته هاي آنان در تظاهرات بي سابقه نهم دي را شنيده باشد ولي ظواهر امر عكس اين را نشان مي دهد.
حسن شيرازي
¤ اين زخمي كه گروه فتنه و سران آنها بر دل جانبازان و خانواده شهدا زدند و با توهين به ساحت مقدس اباعبدا... الحسين(ع) در روز عاشورا و خدشه اي كه به خط امام و رهبري معظم مي خواستند وارد سازند نبايد مقامات قوه قضائيه به آساني از گناه آنان بگذرد. حوادث پس از انتخابات در واقع آزموني براي وزن كشي عدالت در كشوراسلامي ما مي باشد.
قاجار
¤انشاء الله كه قوه قضائيه توجه جدي به خواسته مردم درخصوص رعايت قانون در محاكمه و بازخواست عناصر اصلي بويژه سران فتنه خواهد كرد.قوه قضائيه بايد بداند كه بزرگترين دغدغه مردم اين است كه به اصل مهم قانون اساسي كه براساس آن همه در برابر قانون يكسان هستند خدشه وارد نشود تا خداي نكرده بي عدالتي در نظام خودنمايي كند.
يك هم وطن
¤ مردم از اين واهمه دارند كه قوه قضائيه در محاكمه سران فتنه آنقدر مسامحه و تساهل كند كه آشوبگران شكست خورده توسط اربابانشان تجديدقوا كرده و مجدداً كشور را به آشوب بكشند.
عطايي-اصفهان

کیهان و خوانندگان سه شنبه 13/11/88
¤ چرا قوه قضائيه از خودش دفاع نمي كند و پروانه وكالت وكلاي خائني كه دائم به عنوان عامل بيگانگان با رسانه هاي خارجي وابسته به صهيونيسم به مصاحبه مي پردازند و از آشوبگران به عنوان آزادي خواهان ياد مي كنند باطل نمي كند. آيا مسئولين اين قوه منتظرند تا مردم خود رأسا همه امور را انجام دهند و به پالايش بدخواهان بپردازند.
حاج خليلي

کیهان و خوانندگان دو شنبه 12/11/88
¤ مردم بعد از تجمع عظيم و بي سابقه نهم دي ماه انتظار دارند قوه قضائيه با افرادي كه مستندات خيانتشان محرز است طبق قرآن و اسلام و عدالت برخورد كند نه اينكه دست روي دست بگذارد و شاهد مظلوم نمايي آن ها باشد.
باطني

کیهان و خوانندگان یک شنبه 11/11/88
¤ به مسئولين قوه قضائيه هشدار مي دهيم مبادا فريب تغيير چهره سران فتنه آنها را از برخورد قضايي با آنها باز دارد. فتنه گران وقتي ديدند خواسته ناحقشان برآورده نشده روي به حكميت و وحدت ملي و ... آورده اند.
غلامرضا مرندي از ماكو

کیهان و خوانندگان شنبه 10/11/88
¤ از تيتر بسيار زيباي روزنامه كيهان مبني بر «كوچه بن بست بود فتنه گران دنده عقب گرفتند» تشكر مي كنم . تقاضا مي كنيم قوه قضائيه كاري كند كه فتنه گران به كوچه بن بست ديگري براي راه انداختن فتنه نروند. مطمئن باشيد كه اگر فتنه گران امروز به سزاي اعمال خودشان نرسند بازهم براي ملت مشكل ايجاد خواهند كرد.
قره گزلو از تهران
¤حقوق مردم با كوتاهي قوه قضاييه در برخورد با عوامل اصلي فتنه بعد از انتخابات در حال ضايع شدن است متأسفانه در دستگاه قضايي كشور هيچ اراده اي براي به محاكمه كشيدن سران فتنه ديده نمي شود و ايام با مماشات در حال سپري است.
شجاع

کیهان و خوانندگان پنج شنبه 8/11/88
¤ معاون دادستان گفته است سران فتنه در صورت احراز جرم از مصونيت قضايي برخوردار نيستند. از قول ما بنويسيد آيا بعد از گذشت هفت ماه از اغتشاشات بايد هنوزبحث آقايان روي احراز و يا عدم احراز جرم سران فتنه باشد، تقاضا داريم مسئولين با الفاظ بازي نكنند.
محمدي
¤ با توجه به سخنان مقام معظم رهبري مبني بر اجراء مر قانون و خواسته قاطبه نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي و ملت در خصوص برخورد دستگاه قضايي با سران فتنه متاسفانه هيچ اتفاقي نمي افتد. مردم منتظر اجراي قانون درباره فتنه گران هستند.
نيك نام از قم
¤ آقاي شيرزاد در نامه خود خطاب به كيهان گفته است اميد چنداني به قوه قضائيه براي دادخواهي نسبت به كيهان وجود ندارد.عرض مي كنيم آنچه كه اتفاق افتاده برعكس است چون بارها پاي كيهان را به دادگاه كشانده اند ولي هنوز بعد از گذشت هفت ماه از اغتشاشات بعد از انتخابات توسط سران فتنه هيچكدام دستگير و محاكمه نشده اند. چرا ايشان اين حقيقت آشكار را كتمان مي كند.
مراديان

کیهان و خوانندگان چهار شنبه 7/11/88
¤ كوتاه آمدن قوه قضاييه در خصوص فتنه انگيزان سؤال برانگيز است. آيا اين قصور قوه قضاييه به معناي بي توجهي به خواسته ميليون ها نفر در تظاهرات بي سابقه روز 9 دي نيست؟!
يك شهروند از كرج

کیهان و خوانندگان سه شنبه 6/11/88
¤ ما مي خواستيم بدانيم تا كي بايد منتظر باشيم تا ببينيم سران فتنه مثل بقيه متهمين در دادگاه حاضر و به اتهامات خود پاسخ مي دهند. مگر برابري همه افراد در برابر قانون از اصول انقلاب نبود؟
كريمي از شهريار

کیهان و خوانندگان دو شنبه 5/11/88
¤ به گوش تمام مسئولين مربوطه برسانيد ما جانبازان و خانواده شهداء به هيچ وجه طرح باصطلاح آشتي ملي كه به قصد نجات سران فتنه از مجازات قانوني مطرح مي شود را قبول نداريم. قبل از هر چيز عوامل اغتشاشات و فتنه بايد به مجازات برسند و بعد هم از تمامي ملت ايران عذرخواهي كنند.
صادقي جانباز و از خانواده شهيد
¤ بعد از آنكه خواص آلوده به چرب و شيرين دنيا حاضر به مرزبندي شفاف خود با دشمنان نشدند شاهد درخواست جديد سناتورهاي آمريكايي براي اعطاء 45 ميليون دلار براي شعله ور كردن فتنه توسط مزدوران خويش در داخل كشور هستيم. تعلل قوه قضائيه در برخورد با عوامل اصلي اغتشاشات و بي تفاوتي نسبت به تغذيه فتنه گران از خارج علي رغم اين همه اسناد و مدارك به هيچ وجه توجيه پذير نيست.
محمودي

کیهان و خوانندگان یک شنبه 4/11/88
¤ با توجه به راهپيمايي يوم ا... 9 دي ماه سال 88 و سخنان رئيس محترم قوه قضائيه متأسفانه در عمل هيچ برخوردي با سران فتنه به عمل نمي آيدكه اين كار علاوه بر سرخوردگي نيروهاي حزب الهي به جري شدن متخلفين نيز منجر شده است.
قرباني
¤ با توجه به فتنه اخير و باتكيه بر خطبه هاي نهج البلاغه براي برخورد با فتنه ها، مسئولين قوه قضائيه تا كي مي خواهند مماشات كنند؟
يك شهروند تهراني

پی نوشت من : و این لیست همچنان ادامه دارد که استخراجش از حوصله من خارج است.
0 Comments:

Post a Comment