قهوه با طعم سگ
January 12, 2010
بی فرهنگی 1
بار دیگر دست آمریکا ، اسرائیل ،بهاییان ، منافقان و همه اونهایی که "کیهان" میگه از آستین من اومد بیرون (شما آستینو داشته باش) و می خوام اتفاقات فرهنگی امروز رو واستون معرفی کنم. اما در ابتدا این توضیح رو عرض کنم که اصولاً فرهنگ یه چیز آمریکاییه که جنبش سبز با استفاده از تزهای مایکل لدین و جورج سوروس (اگه اسم این دو تا رو با هم تو گوگل سرچ کنید فقط به مقالات فارس و کیهان رهنمون می شوید) هی به اون دامن میزنه. (البته دامن زدن معنی بدی نمیده و با دامن بالا زدن فرق میکنه) . پس اینم از تزهای امروز جورج سوروس (البته این آقا این صحبت ها رو پیش از این در دیدار با رئیس منفور دولت اصلاحات هم گفته بود ) :
1- آقای حسین علیزاده که آمریکایی بودن خودش رو2 سال پیش با شرکت در تلویزیون صدای آمریکا (بخوانید صدای صهیونیستها)، که در این روزها به باندگوی جریان نفاق و فتنه تبدیل شده است، اثبات کرده یه آلبوم جدید به بازار عرضه کرده به نام " در آن سوی ... " (احتمالا منظورش در آن سوی اغتشاش بوده). نشر آوای خورشید (متعلق به جنبش سبز اموی) هم اون رو انتشار داده و قیمتش هم 4000 تومانه. البته این آقا از وقتی که از ساسی مانکن (شجریان سابق) جدا شد، میشه یه خورده به کارهاش گوش داد و از اونجا که موسیقیش بدون کلامه مشکل خاصی نداره فقط با احتیاط گوش کنید.

2- یک نمایش داره اجرا میشه تو تئاتر شهر(تئاتر؟ ندا آقاسلطان؟ سفارت انگلیس؟) به نام رقص زمین (بهتر بود اسمش رو می ذاشتن حرکات موزون زمین یا شاید هم زلزله) به کارگردانی حسین پاکدل. توی تالار چهارسو داره اجرا میشه و بازیگرانش هم مهدی سلطانی (انجمن پادشاهی؟) ، پیام دهکردی ، عاطفه رضوی و ... هستن . هر روز از ساعت 19:30 اجرا میشه و قیمتش هم 6000 تومانه . البته دوستانی که ارادت قلبی، عملی و جسمی خود را به بعضی از اصول (دقت داشته باشین فقط بعضی از اصول) قانون اساسی نشان داده باشند میتوانند با ارائه کارت خود نمایش را مجانی و با ساندیس اضافه تماشا نمایند.

3- دو تا نشریه هم چاپ شده که از اون جا که معاون مطبوعاتی رئیس جمهور فرمودند توقیف مطبوعات به خاطر تلطیف فضاست، بهتره این دو تا رو هم توقیف کنند که همه چی لطیف لطیف بشه (دقیقا منظورم همه چیزه). البته تلاش هایی انجام دادن اما کافی نبوده. مثلا تو همین نشریه فرهنگ و آهنگ که شماره 28 اش چاپ شده سعی کردن همه چی لطیف باشه واسه همین آروین صداقت کیش ( با اون اسم اجنبیش. دقت داشته باشین. آروین که معلومه . صداقت هم که فقط مال دکتره. کیش هم که ... دانشجو؟ کیش؟) از اعضای تحریریه به اضافه مدیر مسئول و سردبیرش دارن آب خنک می خورن( البته با نوشابه اضافه و شیشه اش) اما بازم نشریه چاپ شده (از کجا؟از کدام خزانه؟) که ان شاالله دیگه به زودی نمیشه. یکی هم نشریه حرفه هنرمنده (ما کلا به نظرات افلاطون پیرامون هنرمند خیلی علاقه داریم) که شماره ویژه زمستان 88 اش چاپ شده که ویژه تصویر سازیه و با چند تا اجنبی مصاحبه کرده . یکیش نورالدین زرین کلکه که دو سه سال پیش به کلیه دلسوختگان همون بعضی اصول قانون اساسی توهین کرده بود و یک خانم که از قضا نسبتی هم با عباس سلیمی نمین نداشته رو توی کلاس مسخره کرده بود (فکر کن) . خلاصه این نشریه هم 5000 تومانه .

پی نوشت 1 : باید گفت قیمت زیاد محصولات فرهنگی بالا به دلیل ضعف عملکرد دولتهای قبل از دولت نهم می باشد . اگه بخواین نمودارهاشو میدم فردا بچه ها دربیارن.

پی نوشت 2 : تو این اوضاع احوال شنیدم شهرام ناظری هم یه شب پیش شیشه نوشابه ( ببخشید پیش مامورا) خوابیده .

پی نوشت 3 : ممنون از سایت تهرانر که هر صبح همه آثار جدید حوزه فرهنگ رو برامون میفرسته.


0 Comments:

Post a Comment